Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Dagmatte sökes

Av Maurice - 5 februari 2009 22:56

annons 

Tjena!!

Nu är jag på jakt efter en dagmatte som kan få njuta av mitt sällskap lite då. Jag är liksom lite gammal för dagis så jag har annonserat i lokaltidningen(smörat som fan), mitt i vasastan och nu på min blogg också. Två personer har redan hört av sig, första var en student som ville livnära sig på att umgås med mig - what! Du ska vara glad att du får hänga med mig liksom, sen när började man ta betalt för att umgås med sina vänner??!! Men idag blev jag bönhörd då det ringde en lite äldre kvinna, vi snackade lite om dittan och dattan, hon berättade att hon haft hund när hon var liten osv. Jag känner att det kan funka. Vi har en date på lördag kl 10 (lite tidigt men vill ju inte verka lat)  och då gäller det att vissa upp sina bästa sidor MAO - vara mig själv ;)

Önska mig lycka till!!


Bless!!


Maurice


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maurice - 30 april 2009 22:44

Har fått en del kommentarer om att jag bloggar ... ska vi säga sparsamt ... Men, grejen e att jag har ett liv - och våren e här! Läckra chihuahuor i snart varje gathörn aouuuuuuuuuuu! Anyway, blogga är tydligen ute  - jag vet!!!! Men det gäller framf...

Av Maurice - 27 mars 2009 22:08

... fy ... INTE roligt ... ligger mer sänkt än Titanic. Drabbades av djävulens påfund - vinterkräksjukan! På riktigt. Hela gårdagen vill jag glömma. Fort. Trodde man gick fri från sån skit som hund, men neeeeeeeeeeeeeeeeeej. Är sjukt trött idag, sånt...

Av Maurice - 6 mars 2009 22:58

Tja. Dagen började sådär ... fick skinka till frukost och det var väl gott, men plötsligt låg skiten där på mattan - kräktes. Inte så snyggt, men sen ångrade jag mig och tänkte ta en backning på samma skinka, men det gillades INTE. Hur det nu var så ...

Av Maurice - 9 februari 2009 23:57

 tjooo!!! Idag var min prospect till dagmatte här på besök, men det gick inte som planerat, eller hon var inte så bra som jag hade hoppats. Man kan ju tänka sig att jag deppar just nu men tänk då på den stackars damen som sökte ”jobbet” i...

Av Maurice - 7 februari 2009 02:38

Aaaaaaaaaaaaaah, asså, man tröttnar ju ... Man e ju bloggare - inte för att jag typ inte har nåt annat att göra, utan för er skull, ja, ni, mina kära läsare ... Jag ser att ni varit här, men jag HÖR er inte! Jag förstår mig inte på er människor ... ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards