Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Maurice - 9 februari 2009 23:57

 tjooo!!!

Idag var min prospect till dagmatte här på besök, men det gick inte som planerat, eller hon var inte så bra som jag hade hoppats. Man kan ju tänka sig att jag deppar just nu men tänk då på den stackars damen som sökte ”jobbet” ideellt men inte fick det. Kan ju tänka mig att det är ganska tungt för henne och ovanligt i människovärlden.

Första intrycket var bra, hon kändes som en mysig bulltant, men när hon öppnade munnen och började snacka så märkte jag att något var skumt. För det första fattade jag inte vad hon sa (inte för att jag är hund) och hon pratade bara om sig själv och verkade inte speciellt intresserad av hundar. Men jag gör som som storföretagen, jag gasar mig igenom motgångarna och slår två flugor i en smäll. Jag får mina mina ”fifteen seconds of fame” i nästa nummer av mitt i vasastan och är dessutom med i konkurrentens ”vi i vasastan” så snart är man både känd och boggare!!


Bless!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards